marți, 8 mai 2012

Transilvania Tattoo Expo – needles and fun la Sibiu


Koffin Kats - Sibiu 2010
Îmi amintesc ca ieri de prima ediţie Transilvania Tattoo Expo la care am participat (care era de fapt a doua organizată în Sibiu, după cea din 2009, în aer liber). O undă de mare drag mă cuprinde amintindu-mi că atunci a fost pentru prima dată când m-am simţit prea puţin tatuată (cu cele cateva a mele, unele chiar la vedere) comparativ cu oamenii din jurul meu. În 2010 am fost împreună cu prietenii noştri de la Trei Ceasuri Rele ce au avut şi un stand cu tot felul de punk, psycho si rockabilly stuff, de la tricouri la rochii de gala, de la bocanci la curele ţintate, aşa cum se şi cuvine să gaseşti la astfel de manifestări. Gazdele de la Tansilvania Tattoo, oameni extrem de calzi şi prietenoşi, au reuşit sa treaca peste toate hop-urile organizatorice astfel încât participanţii si spectatorii s-au simţit grozav.  
James din Ungaria si Takami din Japonia au fost vedetele incontestabile, mai ales că cel din urmă a realizat pe parcursul unei întregi zile un spectaculos tatuaj în stilul său pe un spate generos de bărbat bine. Tot din 2010 aş menţiona concertele cu Cowboy and Corpses si Koffin Kats, desfăşurate la finele expoziţiei şi care ne-au uns la suflet…
   Cum toate au fost bune şi frumoase am decis că in 2011 trebuie mers din nou, însă de data asta era vorba şi despre un tattoo, mai ales că acum ştiam exact despre e este vorba. Am studiat eu mult şi bine (aproximativ 6 luni înainte de întâlnire) “piaţa” artiştilor ce urmau a se desfăşura si am ales Bio Art Tattoo, pentru ca Răzvan chiar “bate bine” şi-mi împărtăşeşte pasiunea pentru Dali. Aşa a apărut un ceas curgător pe mâna mea dreaptă, ceas care nu m-a făcut să mă simt mai tatuată ca anul anterior pentru că pe aici se perindau oameni cu tatuaje mari şi serioase, lucrări ce parcă ieşeau din piele în combinaţii de culori şi modele care-mai-de-care mai frumoase şi mai deosebite ca stil şi poziţionare. Ce mi-a plăcut cel mai mult in 2011 (în afara de Victor Portugal şi Robert Hernandez, vedete absolute printre artiştii prezenţi) au fost after-party-urile, unde ne-am întâlnit cu  prieteni din Timişoara, Braşov, Bucureşti şi am reuşit să creăm noi legături cu tatuaţi şi tatuatori.



Portrait - by Victor Policheri
















Dali Clock -Răzvan BioArt Tattoo
True until Death - by Pablo Martinez

















Music - made by Paul (Poly Tattoo)

 Iată că am ajuns şi in 2012 cu speranţe şi programare bifată La Astrid, o frumoasă artistă venită tocmai din Norvegia pentru a pune pe piele idei vesele in format old-school; alături de ea vor participa alţi 57 de tatuatori de pe 3 continete, dintre care îi menţionez pe: Don Fat (Spania), Benjamin Moss (SUA), John Montgomery (SUA), Tony Mancia (SUA), Cristian Benvenuto (Argentina), Miranda Israel (Mexic), Mana Tahititatau (Noua Zeelandă) precum şi românii noştri de frunte: Ovidiu şi Adda (organizarorii de la Transilvania Tattoo), Marius Jucan (Napoca Ink Tattoo), Razvan (BioArt Tattoo), Attila (Bizzzart Tattoo), Fish Adrian (Fishtattoo), precum şi mulţi alţii. Ne sunt promise câteva concerte cu diverse tribute band-uri, workshop-uri si galerii cu vânzare de pictură şi grafică. Voi reveni cu programul pe zile în momentul în care acesta va fi facut public, ştim deocamdată că numele de acest an este Updated by Rock până atunci însă vă las să verificaţi singuri detaliile pe pagina  gazdă a evenimentului: http://www.tattooexpo.ro/index.php?current_page=home


Afiş Transilvania Tattoo 2012




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu